هاشور ابرو چیست



هاشور ابرو چیست ؟ روشهای هاشور ابرو ؟ هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن؟ در این مقاله پاسخ به تمامی سوالات هاشور ابرو را خواهید خواند...

از گذشته تا به امروز زیبایی طبیعی یکی از دغدغه های بانوان بشمار میرود، بسیاری از بانوان عزیز با کم پشتی ابرو و یا ریزش ابرو مواجه هستند و به اجبار روزانه ساعتها وقت خود را برای فرم دهی و پرکردن ابروها با مداد و سایه ابرو میگذرانند، بدیهست تکرار میکاپ ابرو به طور مداوم کار بسیار دشواریست.

از این رو از سالهای پیش تاتو بر روی ابروان انجام میشد این عمل بسیار دردناک با ظاهری یکنواخت و بدون تغییری را در چهره ایجاد میکرد و همچنین با گذر زمان و تغییر مد زیبایی طبیعی از چهره های دارای تاتو گرفته میشد. به همین دلیل از طرفداران تاتو ابرو کاسته شد؛ با پیشرفت تکنولوژی روشی بنام تاتو خطی یا هاشور ابرو به وجود آمد.
هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو هم نوعی تاتو ابرو به حساب می‌آید. با این تفاوت که هاشور ابرو کاربرد متفاوتی با تاتو ابروی معمولی و عادی دارد. هاشور ابرو هم به صورت سنتی و هم به صورت مدرن با روش میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. حدود 5سال است که روش میکروپیگمنتیشن که برای کارهای مختلف تاتو از جمله هاشور ابرو استفاده می‌شود، وارد ایران شده است. اما ممکن است کسانی هنوز به روش های سنتی علاقه داشته باشند.

هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود. قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل هاشور ابرو می تواند به ظاهر شما زییایی جدیدی بدهد؛ هاشور ابرو در حقیقت زیرمجموعه ای از تتویی است که فقط روی ابرو انجام می شود و ظاهری شبیه به موهای ابرو دارد و چهره فرد بسیار طبیعی و زیبا به نظر میرسد.

هاشور ابرو امروزه به دو روش امکان پذیر است میکروپیگمنتیشن و میکروبلدینگ، هردوی این روش ظاهری طبیعی به چهره میبخشد اما دارای تفاواتهای جزیی نیز هستند در ادامه به تفاوت هر دو روش میپردازیم..

Comments

Popular posts from this blog

تاتو رژ لب و تاتو خط لب

انواع مدل هاشور ابرو

روش های پاک کردن تاتو